Readucem pe site clientii tai pentru genera noi venituri

Primul pas in realizarea campaniilor de tip newsletter implica auditul si planificarea scopului propus.
Se manipuleaza sau se creeaza noi categorii de clienti, in functie de scopul ales de beneficiar. Implementarea newsletterelor contin etape de concept, continut, design, dupa care se implementeaza in html si css. Se fac conexiunile intre newslettere si grupurile de clienti tinta si se aplica setarile necesare.mail

Pentru plasarea newsletterelor recomandam platforme specializate, prin care putem urmari foarte usor si diverse statistici prin care putem imbunatatii rezultatele obtinute.
Rapoartele au o importanta maxima.

Campaniile de newslettere, mai exact email marketing iti permit sa comunici direct cu clientii tai si persoanele interesate de produsele/serviciile tale.

Avantajele email marketing-ului sunt:
Loializarea clientilor
Costuri mici
Viteza mare de raspuns
Brand awareness
Creste interesul pentru produsele/serviciile tale
Poti masura eficienta campaniei prin rata de deschidere a email-ului, rata de click, rata de conversie.

Costuri mai mici de promovare prin e-mail marketing
Comunici prin mesaje personalizate cu clientii tai, pentru costuri mult mai mici comparativ cu alte canale de promovare. Totusi, campaniile de e-mail marketing garanteaza succesul atunci cand sunt utilizate alaturi de celelalte metode de promovare online.

E-mail marketing-ul asigura o rata de conversie crescuta
E-mail-ul este unul din cele mai utilizate canale de comunicare din lume. Newsletter-ele te ajuta sa convingi numerosi utilizatori sa achizitioneze produsele sau serviciile tale si asta pentru ca audienta catre care se indreapta serviciul de e-mail
marketing este una care iti cunoaste deja brand-ul, careia ii esti deja familiar, ceea ce duce la o rata de conversie crescuta.

E-mail marketing - Campanii cu rezultate masurabile
In urma fiecarui newsletter poti vedea numarul persoanelor care au primit e-mailul si l-au deschis, dar si cati dintre ei au interactionat cu acesta, apasand pe link-urile din corpul mail-ului.